A kosár üres!
Kosár megtekintése Fizetés
Kosár részösszeg: Ft

Gyakran ismételt kérdések

Miért V?

Webshopunkban minden egyes termék vegán, azaz állati eredetű összetevőktől teljes mértékben mentes! Elsősorban a vegán életmódot folytatókért jött létre a webáruház, célunk minél több minőségi alternatívát kínálni számukra. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy ne fogadnánk örömmel vegetariánusok, különböző allergiákkal és intoleranciákkal együtt élők, esetleg vegán ismerősöknek kedveskedni igyekvő barátok, családtagok megrendeléseit. Mivel termékeink nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, így ideálisak lehetnek laktózmentes diétát követőknek is, illetve számos gluténmentes opció is megtalálható a webshop kínálatában. Meggyőződésünk, hogy az általunk kínált termékek nem hogy egyenrangúak, de a legtöbb eseten még felül is múlják nem vegán megfelelőiket!

Ki vásárolhat?

Jelenleg kizárólag magánszemélyek megrendelését áll módunkban fogadni, illetve csak magyarországi szállítási címekre tudunk csomagot feladni.

Hogyan rendelhetek?

Rendelést csak webshopunkon keresztül lehet leadni. A megvásárolni kívánt termékeket a “Kosárba rakom” gombbal helyezheted kosaradba, ha készen állsz a fizetésre, a bevásárlókocsis fülön keresztül átfuthatod a kosaradban lévő termékek listáját. “Fizetés” gombra kattintva megadhatod számlázási, és amennyiben attól eltérne, szállítási adataidat. Ha még nem vagy regisztrált felhasználónk, itt tudod létrehozni saját fiókodat! Szállítási és fizetési mód kiválasztása után fontos lépés a Felhasználási és Rendelési Feltételek elfogadásáról szóló nyilatkozat megléte. Fizetési módtól függően átirányítunk a Barion vagy a PayPal oldalára.

Amennyiben bármilyen kérdésed vagy problémád lenne a rendelés folyamatával kapcsolatban, keress minket elérhetőségeink bármelyikén, segítünk! :)

Hogyan fizethetek?

Fizetés a webshopban jelenleg az alábbi módokon lehetséges:

Barionnal:

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat
  • Barion fiókodat

A Barionon keresztül történő bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 2048 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.

PayPal-on keresztülMi is az a paypal?
PayPal fiókkal gyorsan és biztonságosan fizethetsz a kiválasztott finomságokért! Ideális esetben néhány percen belül jóváírásra kerül a fizetés, rendelésed automatikusan “Feldolgozás alatt” státuszt kap, mi pedig munkához látunk, hogy minél hamarabb átvehesd rendelésed.

 

Bármelyik fizetési módot is választod, mi nem látjuk és nem is tároljuk bankkártya adataid.

 

Amint Barion vagy PayPal fizetésed jóváírásra kerül, rendelésed “Feldolgozás alatt” státuszt kap, erről e-mailben értesítünk.
Igyekszünk a lehető leggyorsabban dolgozni, amint mindent szépen összekészítettünk a kiválasztott szállítási módtól függően egy újabb e-mailt küldünk.

Szállítás hogyan történik?

Személyes átvétel választásakor email-ben értesítünk, amint összekészítettük rendelésed. A megrendelt termékek személyesen átvehetők Budapest belvárosában található átvevőpontunkon.

Rendelésed átvételére 1 hét áll rendelkezésedre.
Amennyiben közeli lejáratú terméket vásároltál ne felejtsd el időben átvenni azt. A termékek lejárati idejét minden esetben feltüntetjük a terméklapokon!

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy készpénzes fizetést személyes átvétel esetén sem tudunk biztosítani!

Ha tudsz, hozz magaddal szatyrot/táskát! Ugyan szívesen adunk papírtasakot vagy papírzacskót ha épp nincs nálad saját, igyekszünk minél kevesebb hulladékot termelni, a saját szatyorral egy papírzacskóval kevesebb kerül a szelektív hulladékgyűjtőkbe 🙂

Házhozszállítás esetén e-mailben értesítünk, amint a futárszolgálatnak átadtuk csomagod. Az értesítő e-mailben megküldjük csomagod azonosítóját, illetve a házhozszállítással kapcsolatos fontosabb tudnivalókat.
A rendelések házhozszállításáról az MPL gondoskodik.
Egy munkanapos időgaranciával adjuk fel a csomagokat, a címzett a kiszállítás napján email-ben vagy sms-ben értesítést kap. Ha az első kézbesítés sikertelen, a következő munkanap folyamán újra megkísérlik kiszállítani rendelésed. Amennyiben a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, az értesítőn megjelölt postán 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy átvedd csomagod. Ha szállítás során bármilyen problémába ütközöl, csomagszámod alapján fel tudod venni a kapcsolatot a futárszolgálattal, de minket is feltétlen értesíts, segítünk!

Csomagot Hétfőtől Csütörtökig adunk fel, így azok nem állnak feleslegesen a futárszolgálat telephelyén egész hétvégén. Természetesen ha szeretnéd, hogy rendelésed már Pénteken a futárszolgálatnál legyen, ezt a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban vagy elérhetőségeink bármelyikén jelezheted.

Amennyiben házhozszállítást kérsz, a termékek súlyától függően rendszerünk automatikusan kiszámolja annak költségét az alábbi díjtáblázat alapján:

2 kg-ig: 1090Ft

5 kg-ig: 1320Ft

10 kg-ig: 1590Ft

Tervezzük a Pick Pack Pont átvételipontokra történő szállítást is, amint ez az opció is elérhető hírlevélben, illetve Facebook falunkon értesítünk!

Hűtést igénylő termékeket miért nem rendelhetek házhozszállítással?

Minden érintett termék adatlapján feltüntettük, ha az hűtést igényel. Ezen áruk házhozszállítására egyelőre sajnos nincs lehetőség, kizárólag személyes átvétellel rendelhetők! Mivel romlandó élelmiszerekről van szó, minőségük megőrzése érdekében elengedhetetlen, hogy a gyártótól egészen a vásárlóig a megfelelő hűtés folyamatosan biztosítva legyen, jelenleg sajnos ezt nem tudjuk házhozszállítás során megoldani. Szüntelenül keressük a megoldást, hogy a lehető legtöbb vásárlónkhoz eljuttassuk házhoz az általunk kínált sajtokat és specialitásokat, amint hűtést igénylő termékeink házhozszállítással is rendelhetők lesznek arról hírlevélben, illetve Facebook falunkon is értesítünk.

Termékeinket, melyeket házhozszállítással is rendelhetsz külön címkével láttuk el, kattints az oldalsó menüben található “Házhozszállítás és Személyes átvétel” szűrőre, így a szállítható, hűtést nem igénylő vegán finomságok közül válogathatsz!

A gluténmentes termékeket hol találom?

Gluténmentes termékeinket külön termékcímkével láttuk el, az oldalsó menüben található gluténmentes szűrő segítségével tekintheted meg ezeket.

Gluténmentesnek jelöltünk minden olyan terméket, amelyek gluténmentes minősítéssel rendelkeznek vagy összetevőik között nem szerepel glutént tartalmazó gabona. Utóbbiak között előfordulhatnak glutént is feldolgozó üzemben gyártott termékek, az erre vonatkozó információt az érintett terméklapok “Allergén információk” részénél olvashatod.

Az allergén információkat hol találom?

Minden egyes termékünk leírásánál igyekeztünk a lehető legpontosabban feltüntetni az abban esetlegesen megtalálható allergéneket.

A terméklapokon az összetevők között kiemeltük azokat, valamint az Allergén információk résznél, illetve a További információk fül alatt is listáztuk őket.

Vegán termékekről lévén szó, termékeinkben az alábbi allergén élelmiszerösszetevők fordulhatnak elő: glutént tartalmazó gabonák, csillagfürt, diófélék (mandula, mogyoró, dió, kesudió, pekándió, brazil dió, pisztácia, makadámia és queenslandi dió), földimogyoró, kén-dioxid, mustár, szezámmag, szója vagy zeller.

Előfordulhat, hogy egy termék allergéneket is feldolgozó üzemben készült, valamint vásárlóink a termékben megtalálható egyéb összetevők valamelyikére is allergiásak lehetnek, így minden esetben ajánlatos végigolvasni az összetevők listáját.

A termékek leírását a gyártó által megadott adatok alapján állítottuk össze, bármilyen felmerülő kérdésed a Kapcsolat menüpontban található üzenetküldő felületen keresztül, valamint egyéb elérhetőségeink bármelyikén felteheted!

Meddig fogyaszthatók a termékek?

Ugyan egy webshop esetében ritkán van lehetőség egy termék csomagolásának személyes megtekintésére, elengedhetetlennek tartjuk vásárlóink teljeskörű tájékoztatását. Minden termék leírásában feltüntetjük nem csak az összetételre, allergénekre vagy tápanyagtartalomra vonatkozó információkat, de annak lejárati idejét is.

A minőségmegőrzési időre vonatkozó információk tájékoztató jelleggel kerülnek feltüntetésre, ugyan az adatlapokat rendszeresen frissítjük, elírás előfordulhat. Ha kérdésed van egy termék lejárati idejével kapcsolatban, Facebookon, e-mailben és telefonon is állunk rendelkezésedre, nyitvatartási időn kívül is!

Amennyiben közeli lejáratú terméket vásárolsz, ne felejtsd el a lejárati idő előtt átvenni azt!
Ha nyitvatartási időben bármilyen okból nem tudsz eljönni, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén, egyeztetünk számodra is alkalmas időpontot!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 14. pontjának értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Ajánlhatok terméket?

Igen, igen, igen! Imádjuk, amikor barátaink videókkal, Instagram képekkel és Facebook bejegyzésekkel árasztják el e-mail fiókunkat. Ha valamit hiányolsz termékkínálatunkból, netán olyat ettél, amit szíved szerint mindenkinek meg kéne kóstolnia, elérhetőségeink bármelyikén mesélhetsz róla nekünk, ennél talán csak a cicás képeknek szoktunk jobban örülni 😉