Hogyan fizethetek a webshopban?

 

Barionnal:

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat
  • Barion fiókodat

A Barionon keresztül történő bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 2048 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.

 

PayPal-on keresztül:

PayPal fiókkal gyorsan és biztonságosan fizethetsz a kiválasztott finomságokért! Ideális esetben néhány percen belül jóváírásra kerül a fizetés, rendelésed automatikusan “Feldolgozás alatt” státuszt kap, mi pedig munkához látunk, hogy minél hamarabb átvehesd rendelésed.

 

Bármelyik fizetési módot is választod, mi nem látjuk és nem is tároljuk bankkártya adataid.

 

Amint Barion vagy PayPal fizetésed jóváírásra kerül, rendelésed “Feldolgozás alatt” státuszt kap, erről e-mailben értesítünk.
Igyekszünk a lehető leggyorsabban dolgozni, amint mindent szépen összekészítettünk a kiválasztott szállítási módtól függően egy újabb e-mailt küldünk.


 

Hogyan juthatok hozzá a finomságokhoz?

 

Személyes átvétel választásakor email-ben értesítünk, amint összekészítettük rendelésed. A megrendelt termékek személyesen átvehetők Budapest belvárosában található átvevőpontunkon.

Rendelésed átvételére 1 hét áll rendelkezésedre. Ha előre látod, hogy 1 héten belül nem tudsz eljönni hozzánk, esetleg mindig akkor dolgozol, amikor mi nyitva vagyunk, elérhetőségeink bármelyikén vedd fel velünk a kapcsolatot, egyeztessünk időpontot, amikor Neked is megfelelő!

Minden termék adatlapján feltüntetjük annak lejárati idejét, amennyiben közeli lejáratú terméket vásárolsz ne felejtsd el azt időben átvenni.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy készpénzes fizetést személyes átvétel esetén sem tudunk biztosítani!

Amennyiben lehetőséged van rá, hozz magaddal szatyrot/táskát! Ugyan szívesen adunk papírtasakot vagy papírtáskát ha épp nincs nálad saját, igyekszünk minél kevesebb hulladékot termelni, a saját szatyorral egy papírzacskóval kevesebb kerül a szelektív hulladékgyűjtőkbe 😉

Házhozszállítás esetén e-mailben értesítünk, amint a futárszolgálatnak átadtuk csomagod. Az értesítő e-mailben megküldjük csomagod azonosítóját, illetve a házhozszállítással kapcsolatos fontosabb tudnivalókat. A rendelések házhozszállításáról az MPL gondoskodik. Egy munkanapos időgaranciával adjuk fel a csomagokat, a címzett a kiszállítás napján email-ben vagy sms-ben értesítést kap. Ha az első kézbesítés sikertelen, a következő munkanap folyamán újra megkísérlik kiszállítani rendelésed. Amennyiben a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, az értesítőn megjelölt postán 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy átvedd csomagod. Ha szállítás során bármilyen problémába ütközöl, csomagszámod alapján fel tudod venni a kapcsolatot a futárszolgálattal, de minket is feltétlen értesíts, segítünk!

Csomagot Hétfőtől Csütörtökig adunk fel, így azok nem állnak feleslegesen a futárszolgálat telephelyén egész hétvégén. Természetesen ha szeretnéd, hogy rendelésed már Pénteken a futárszolgálatnál legyen, ezt a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban vagy elérhetőségeink bármelyikén jelezheted.

Amennyiben házhozszállítást kérsz, a termékek súlyától függően rendszerünk automatikusan kiszámolja annak költségét az alábbi díjtáblázat alapján:

2 kg-ig: 1090Ft

5 kg-ig: 1320Ft

10 kg-ig: 1590Ft


 

Mi a helyzet a hűtött árukkal?

 

Minden érintett termék adatlapján feltüntettük, ha az hűtést igényel. Ezen áruk házhozszállítására egyelőre sajnos nincs lehetőség, kizárólag személyes átvétellel rendelhetők! Mivel romlandó élelmiszerekről van szó, minőségük megőrzése érdekében elengedhetetlen, hogy a gyártótól egészen a vásárlóig a megfelelő hűtés folyamatosan biztosítva legyen, jelenleg sajnos ezt nem tudjuk házhozszállítás során megoldani. Szüntelenül keressük a megoldást, hogy a lehető legtöbb vásárlónkhoz eljuttassuk házhoz az általunk kínált sajtokat és specialitásokat, amint hűtést igénylő termékeink házhozszállítással is rendelhetők lesznek arról hírlevélben, illetve Facebook falunkon is értesítünk.

Szeretnél csak a házhozszállítással is rendelhető termékek között nézelődni? Használd az oldalsó menüben található “Házhozszállítás és Személyes átvétel” szűrőt!

 


 

Kihagytunk valamit?

Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!